Vi föreslår ett musikpaket
|
|
Så här gör du
Utgå från vad du gör. Saknar du exakt rätt beskrivning, ta det som liknar mest för att komma igång. Vi finjusterar efter dina önskemål under provperioden.
|
|
Träning
Jag har en aktiv kund, ung som gammal. Träning och friskvård i alla former. Motivation och tempo som drivkraft är viktiga egenskaper i musiken. Klicka här för att gå vidare!
| |
|
|
Horeca
Konstigt namn, men samlar verksamheter där kunden kommer till mig för att bo, äta eller dricka. Hit räknas hotel, restaurang, pub, café mfl. Vi tänker också på besökare som söker hjälp i mina lokaler som tex företagsentré och telefonväxel där ett vänligt och trivsamt bemötande eftersträvas.
| |
|
|
Handel
Min kund kommer in och handlar varor hos mig. Detaljhandel, konfektion och sällanköpsvaror. Nu tänker vi inte på varumärke och identitet, det finjusterar vi med i nästa steg.
| |
|
|
Publika platser
Hit ska du som har stora lokaler. Allt från nöjesparker, flygplatser, parkeringshus mm. På dessa platser undviker vi vokalister med höga toner, stökig ljudbild och ord som crash, brinn och så vidare. Vi tror du förstår varför..
| |
|
|
Spa & Wellness
Här handlar det om välbefinnande, din kund kommer till dig för att må bra, slappna av och umgås med sig själv i första hand.
| |
|
|
Konferenscenter, konsert och event
Stora lokaler och många människor. För dig handlar det om att anpassa olika dagar och kvällar till olika skepnader. Det är ju viss skillnad på behovet för att mjuka upp en politisk konferens eller ta emot tidiga bargäster på en kvällskonsert med Helene Sjöholm. Här har du upplägget du behöver.
| |
|
|
|