Spara 50.000 SEK* per år med bakgrundsmusik från MusicPartner!

Vi har lyssnat!

Genom en undersökning bland våra kunder inom bilhandel i Skandinavien har vi förstått att många anser att kostnaden för Stim/Sami avgifter varit en stor kostnad som i vissa fall varit en anledning att inte använda musik för att förstärka kundupplevelsen. Bilhallar har ofta stora butiksytor vilket leder till relativt höga Stim/Sami kostnader.

Vi har nu lyssnat och tagit fram ett musikerbjudande anpassat för din verksamhet. Musiken är Stim/ Sami- fri vilket gör att du inte behöver betala licenser för att spela musik. Har du redan avtal med Stim/Sami kan du enkelt avregistrera dessa om du börjar använda MusicPartners Stimfriamusik i din verksamhet. *Har du en utställningshall som är 3 000 kvm sparar du 50 000 SEK per år i avgifter!

MusicPartner har avtal med flera världsledande leverantörer av STIM- fri musik. Leverantörer som är omsorgsfullt utvalda för att säkerställa försörjningen av musik av högsta möjliga kvalitet.

Fördelar med STIM-fri musik

MusicPartner InLicence är en STIMfri musikkanal med osignerade artister för en mindre kostnad varje månad. Upphovsmännen får betalt utan mellanhänder vilket ger mindre rättighetsavgifter för framförandet.
Du som kund får bakgrundsmusik som fungerar på riktigt till en längre kostnad!

Erbjudande

För endast 399 kr/månad får du en musiklösning anpassad för din verksamhet som hjälper dig att skapa en härlig atmosfär för dina kunder och personal.

Beställer du tjänsten innan 29 Mars bjuder vi på två månaders abonnemang. För att göra ert beslut så enkelt som möjligt har MusicPartner endast tre månaders uppsägningsperiod på abonnemanget.

Det enda du behöver är en internetansluten dator som är kopplad till ert högtalarsystem så har du härlig musik dygnet runt, sju dagar i veckan. Du är igång på ett par minuter.

Kontakta mig på christian@musicpartner.se för att beställa ditt kostnadsfria musikpaket idag!

Bakgrundsmusik och försäljning

Med vårt nya butikskoncept ville vi ta butiksupplevelsen till nästa nivå. Framför allt tar vi utgångspunkt i försäljningen och musiken har en viktig funktion. Dels ska musiken understödja att våra väntande kunder är mer aktiva än tidigare och att personalen gör fler avslut. Och dels ska den skapa nyfikenhet och kännas sofistikerad hos våra utvalda kundgrupper. Samtidigt får musiken inte störa någon i den breda kundgrupp vi ändå har. Jag är imponerad av hur dom fått ihop dessa målbilder och samtidigt fått det att låta "vi".

Anna Bladström, ConceptManager Store Development, TeliaSonera Stores Sweden

Kontakta mig tack!