Musik i butik

Att ljudsätta butikslokaler så att handeln påverkas positivt är klart möjligt men oerhört komplext. Inte bara för att män och kvinnor har olika toleranser för tempo och volym utan nyckeln är att finna musik som väcker känslor hos kunden. Eftersom kunden inte är en stereotyp (tack o lov) så måste utgångspunkt tas i de variationer som finns. Vilken kund besöker er och när? och vad triggar just den personen.

I Sverige skryter man inte gärna, men vi är duktiga på det här. Vi har fått förtroendet att föreläsa i ämnet och vi är idag en del av kursplanen för utbildningen Chef/Ledarskap inom handel och vi föreläser i ämnet "Musikens påverkan på konsumenten".

Vilken musik spelar man för att kunden ska prova plagget istället för bara titta? Vilken musik spelar man för att personalen ska vara mer aktiv? Kontakta oss så delar vi med oss av våra mångåriga erfarenheter. Just nu bjuder vi dessutom på två veckor kostnadsfritt och helt utan köpkrav.

Ja tack! Jag vill prova gratis
Intresseanmälan
Så här funkar det